Subject: FW: Tutermaa sidevõrk
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 10:58:26 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/25/4302-4

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Lea Toomet <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 23, 2025 10:55 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: Tutermaa sidevõrk

Tere

Hetkel selgus, et Tutermaa tee 1 keeldub meil sidetrassi paigaldamisest
nende kinnistule ja peame siiski sidekaabli paigaldama TRAMi kinnistule
Telia jaama poolses otsas.

Tuleksime võimalikult kinnistu piiril. Saadan joonise enne avalduse
saatmist teile vaatamiseks ja ettepanekute tegemiseks.

Lugupidamisega

Lea Toomet

Projekteerija

53038426

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Fiberup OÜ

Turu põik 4/1

50106 Tartu

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.